Ofte stilte spørsmål

Kan jeg annullere eller endre bestillingen min?

Når du har foretatt en bestilling, blir bestillingen behandlet umiddelbart og videresendt til produksjon. Dette betyr at annulleringer eller endringer ofte ikke lenger er mulig.

Hvis du oppdager en feil må du kontakte oss umiddelbart, så prøver vi å hjelpe deg. Dessverre kan bestillinger som produksjonsprosessen allerede har startet på ikke lenger annulleres – det beklager vi!

Kontakt vår kundeservice på telefon 23 96 07 71 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15.00) eller send en e-post til [email protected].

Får jeg en ordrebekreftelse?

Når vi har mottatt bestillingen din, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post.

Har du ikke har mottatt en e-post innen én arbeidsdag etter bestilling, ber vi deg kontakte oss.

Kontakt vår kundeservice på telefon 23 96 07 71 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15.00) eller send en e-post til [email protected].

Hvor kan jeg se ordrestatusen?

Du kan til enhver tid sjekke ordrestatus på kundekontoen din hvis du har opprettet en konto.

I tillegg får du automatisk en bekreftelse på levering så snart produktene er sendt.

Hvordan fungerer rabattkoden?

Merk at vi av og til kjører kampanjer der vi tilbyr rabattkoder. Begynn med å kontrollere hva rabattkoden er egnet til.

Noen koder fungerer bare sammen med visse varer, mens andre bare er forbeholdt førstegangsbestillinger.

Du må også sjekke utløpsdatoen for koden, siden kodene bare er gyldige i begrensede perioder.

Hvordan sjekker jeg om bestillingen har gått gjennom?

Når vi har mottatt bestillingen din, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post.

Hvis du ikke mottar en e-post innen én arbeidsdag etter bestilling, ber vi deg kontakte oss.

Kontakt vår kundeservice på telefon 23 96 07 71 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15.00) eller send en e-post til [email protected].

Jeg prøvde å betale for bestillingen, men mottok ikke en ordrebekreftelse. Har bestillingen gått gjennom?

Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelsen, må vi anta at noe gikk galt og at bestillingen ikke har gått gjennom. Kontroller om e-posten er sendt til søppelposten din.

Vår kundeservice hjelper deg gjerne med å kontrollere den aktuelle statusen på betalingen din.

Kontakt vår kundeservice på telefon 23 96 07 71 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15.00) eller send en e-post til [email protected].