Ofte stilte spørsmål
Du kan når som helst endre informasjonen din. For å gjøre dette må du logge på kundekontoen din her: https://www.avery.no/shop/customer/account/.
Du kan endre informasjonen din både under «Kontooversikt» og «Adresser».
Ikke noe problem! Du kan når som helst tilbakestille passordet ditt. Klikk på «Glemt passord» under «Min konto» og skriv inn e-postadressen din.
Deretter vil du motta en e-post med en lenke som du kan nullstille passordet med og lage et nytt passord.
Klikk på «Tilbakestill passord» i e-posten og skriv deretter inn et nytt passord.
Etter at du har lagret det nye passordet, kan du logge inn på nytt.
Hvis du vil slette kundekontoen din, kan du bare kontakte kundeservice så hjelper vi deg.
Kontakt vår kundeservice på telefon 23 96 07 71 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15.00) eller på e-post til [email protected].
Du kan opprette en kundekonto mens du bestiller eller her: https://www.avery.dk/shop/customer/account/create/
Når du har opprettet en konto, får du følgende fordeler:
- Fortsette raskere til kassen når du kjøper noe
- Se ordrestatus og tidligere bestillinger
- Gjenbestilling med et enkelt klikk
- Håndtering av flere leveringsadresser
For å opprette kontoen må du skrive inn fornavn, etternavn og e-postadresse samt opprette et passord. Deretter mottar du en bekreftelsese-post fra oss hvor du må bekrefte at du vil opprette kontoen før du kan logge inn.