Ofte stilte spørsmål
Vi beklager hvis du ønsker å angre kjøpet. For å unngå å angre kjøpet, anbefaler vi at du kontrollerer valg av materiale, format og mengde grundig og en ekstra gang før du bestiller. Produksjonen vår henger umiddelbart sammen med bestillingen slik at vi kan levere ordren raskt til deg.
Men skulle angreretten være uunngåelig, er våre forretningsbestemmelser derfor:
- Næringsdrivende tilbys ikke angrerett på kjøp i etikettbutikken i henhold til gjeldende lovgivning på området.
- Private kunder har, jf. forbrukeravtaleloven, 14 dagers angrerett på kjøp i etikettbutikken. For private kunder utløper angrefristen 14 dager etter den dagen du mottok bestillingen og har den i din fysiske besittelse.
Private kunder har ikke angrerett på vår printservice kjøpsportal, i henhold til Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler (angrerettloven) Kapitel 6 Angrerett paragraf § 22 Unntak fra angreretten punkt e. Angreretten gjelder ikke avtaler om levering av varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg
Vil du returnere en bestilling, kan du se i våre kjøpsvilkår hvordan du gjør det. Eller kontakt vår kundeservice på telefon 23 96 07 71 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15.00) eller på e-post til [email protected].